A játékról
Az elődök nagy sikert arattak a maguk kategóriájukban. Felülnézetből kellett irányítani emberünket egy kitalált városban, ami autókkal gyalogosokkal volt tele mint a valóságban. Persze ezeket az autókat el is lehetett lopni, gyalogosokat el lehetett ütni. Röpke életünk küldetések megoldásával telt el. A 2-ben már 3 banda közül választhattunk, hogy kinek a javára, kinek a kárára dolgozunk. A gta3-ban ez a helyzet nem sokat változott, de már az egész város 3d-ben látható. Küldetéseket csinálunk, de nemcsak bandáknak. Liberty City-ben vagyunk (kitalált város). 3 nagy sziget található a városban, amik a pályák: Portland, Staunton island, Shoreside vale. Első játékra kicsit keveselljük az autókat az előző gta-khoz képest. De a gépigény miatt nem lehet 3d-s várost megtömni autókkal. Igen nagy választék van autókból, motor továbbra sincs ami csak az 1-ben volt, de készülőben van az első kiegészítő lemez a 'Vice City' amiben már motorok is helyet kapnak. Gyalogosból van elég :) . A bandák itt is egy-egy városrészt uralnak a pályából, de jóval kisebb területet mint a 2-ben. A szigetek szép méretes várost adnak ki, ahol az első órákban rendesen el lehet tévedni. Szerintem a legjobb viszonyítási pont a térképen az otthonod, mert azt mindíg látod, ha nem küldetést csinálsz. Ház jel: ez az 'otthonod', itt tudsz menteni. Különböző betűjelek kék színű háttéren: a küldetéseket kapod itt. 'N' betű fekete háttéren: észak. Telefon jelek: szintén küldetéseket kapsz itt. Egy fekete golyóban egy 8as: 8ball: az autóra itt tudsz bombát venni. Spray logó: autófestő, itt a kocsidat megjavítják, lefestik, a rendőrök nem fognak felismerni, ha már üldöztek. elsőre minden rendben látszik, de vannak elég zavarő hibák. 'Alap' esetben még nincs gond, de pl. ha meglőssz egy autót, az megy minden fele, aztán vagy beszorul valahova, vagy az összes autónak nekimegy a közelben :) . Vagy, ha szirénázol lehúzódnak (pozitívum), de a szembe sávból is, és így átjönnek abba a forgalmi sávba, amelyikben én haladok (és nekem jönnek persze). Na jó ezek elég extrém esetek, elmondható a játékról hogy viszonylag jó AI-vel rendelkezik (szerintem).
Pentium III 450MHz vagyAMD Athlon Processor 96mb RAM 4x CD-ROM/DVD-ROM DirectX 8.1 kompatibilis hangkártya Videókártya legalább 16mb memóriával Billentyűzet Egér
Pentium III 700MHz+ vagy AMD Athlon Processor 128mb+ RAM 8x CD-ROM/DVD-ROM DirectX 8.1 kompatibilis hangkártya Videókártya legalább 32mb memóriával Billentyűzet Egér
Windows 98 Windows 98se Windows Millennium Windows 2000 Professional (Workstation) Windows XP (home és Professional)
Windows 95 Windows NT (összes) Mac OS Linux BEOS
|